שאלות נפוצות

איך מצטרפים לשירות?


בחרו חבילה מהמסלולים שלנו או שתדברו איתנו ב-Whatsapp / מייל / פייסבוק / טלפון.




האם העוזר אישי הוא רק שלי?


אנו עובדים בצוות ומשרתים מספר לקוחות במקביל. לרוב העוזרים הם קבועים עבור הלקוחות, אך לעתים יכולים להיות לא זמינים, ולכן עוזר אחר מהצוות יחליפם במשימות מסוימות. במקרים כאלה אנו מקפידים על חפיפה ותיאום מלאים לצורך ביצוע המשימות על הצד הטוב ביותר, וכשנדרש אנו מתעדפים את חלוקת המשימות כך שבמשימות קריטיות וסבוכות יותר איש הצוות המוכר יהיה המבצע.




האם שומרים על חסיון והפרטיות שלי?


בוודאי, אנו מתחייבים לשמור על חסיון ופרטיות הלקוח ונדאג לשמור את המידע האישי באופן מאובטח ורק בין הצוות האישי שמטפל בך.




כיצד מתומחר השירות שלנו?


החישוב של הזמנים מתבצע לפי הזמן שהקדשנו לביצוע המשימה בפעימות של רבע שעה. לדוגמה: אם טיפול במשימה כלשהי לקח לנו 40 דקות אז החישוב יהיה לפי 45 דקות. לצורך כך אנו משתמשים במערכת שמתעדת זמני עבודה במשימות. ניתן לצפות בנתונים אלו בזמן אמת דרך האפליקציה או האתר. נוסף על כך, נגבה תשלום נוסף, אם נדרש, עבור נסיעות ברכבי החברה, המחודש על פי תעריף קבוע לכל ק"מ. המרחק מחושב הלוך וחזור מנקודת המוצא. למשל: אם במסגרת משימה נדרשת נסיעה ממשרדי החברה בסביון לתל אביב, ספירת המרחק תתבצע מהמשרדים וחזרה אליהם.




כיצד מתבצע התשלום?


ניתן לשלם בכל אחד מהאמצעים הבאים: - כרטיס אשראי. - העברה בנקאית. - תשלום באפליקציית Pepper / Bit / PayBox. - שיק.




מה קורה אם אני לא מרוצה מביצוע המשימה?


אנחנו מתחייבים לשביעות רצונך. לכן, במידה ותוצאה של משימה מסויימת לא הייתה לטעמך מכל סיבה שהיא, אז פשוט לא נחייב עבורה או שנעדכן את הזמנים לפי בקשתך.





יש לכם שאלות נוספות?
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם.