top of page
חיפוש
  • מערכת השירות

שוברים את השגרה

עודכן: 24 בנוב׳ 2021

אז הגענו לשלב הזה שאנחנו כבר מספיק זמן בבית, שאנחנו מוצאים את עצמנו תוהים בקנקנו של הפלוס החמקמק הנחבא בכל הטירוף הזה.אולי מכל האטה הזו שאנחנו חווים, הביחד הזה שנוצר כי חייבים להישאר בפנים והפשטות הזו שעוטפת אותנו באין הברירה, נוכל לעשות לימונדה, כמו שהולך הפתגם.



מתוך מגוון המשימות שקיבלנו בשבועות האחרונים מלקוחותינו והניסיון האישי שלנו נוצרה רשימה נעימה ואפקטיבית של איך לשבור את השגרה ולהפיק מהדאון-טיים הזה את המירב. מי יודע, לימונדה נשמעת די טוב בשלב הזה..


* קמנו בבוקר, קודם נגיד תודה ונצא מהמיטה. זה הזמן למדיטציה שקטה לפניי שהעולם מתעורר. זמן שקט כדי להגיע ליום יותר אסופים ונעימים -->מדיטציית 10 דקות נהדרת


* ארוחת בוקר בריאה זה אחלה זמן לבד, לזוג או למשפחה ודרך מעולה לחזק את הגוף ואת הנפש ---> ארוחת בוקר קלה ובריאה (לקניית המצרכים, אנחנו זמינים)


* לאלה שעובדים מהבית --> לחצו לטיפים שלנו לעבודה נכונה ויעילה מהבית

* הכי כייף להתחיל את היום עם משחקים מעוררי חשיבה, עבודות יצירה למינהן, הכנת ויז'ן בורד, אלבום תמונות או כל דבר שחשקה בו נפשכם ואף פעם לא היה הזמן --> תהנו (צריכים השלמת חוסרים? אנחנו נדאג לכם)


* בידיוק לפניי ארוחת הצהריים יש חלון קסום, אחריי שישבנו הגוף מוכן לתנועתיות קלה והרמת האנרגיות. נסו אימון בבית, רצף מתיחות או תנוחות יוגה --> יוגה בבית (מחפשים יוגה אונליין? תנו לנו למצוא בשבילכם)


* לארוחת צהריים נסו לשמור על מזון קל לעיכול, ושמרו על גיוון. לעזאזל, אם זה לא הזמן להתנסות קצת, אימתי --> הקציצות שכבשו את הרשת (רוצים לשלוח קצת מהטוב הזה למשפחה? אנחנו נביא להם)

* מה יותר טוב מלהתפרק על הספה אחריי ארוחה טובה ולצלול לעולם הדימיון? בחרו ספר שקורץ לכם מהמדף וקחו זמן מפנק עם כוס תה לשבת ולקרוא. כל הגילאים מוזמנים! --> הספרים המומלצים של אופרה וינפרי

* אופציה נוספת היא ללמוד משהו חדש ומרענן, להתעניין ולהתפקס על הנושא הזה שקורץ לכם כבר זמן מה --> קורסי אונליין בחינם


* לעת ערב, אחריי מקלחות וארגונים, במקום לשקוע מול מסך קחו עט ורישמו ביומן, כל דבר שעולה על רוחכם, אתם תתפלאו איפה תתחילו והיכן תסיימו. --> תובנות ליצירת פלואו של כתיבה וההשפעה המרפאה שלה עלינו.


אז אם אתם כמו הלקוחות שלנו שבוחרים להקפיץ מחשב אליהם הבייתה מהעבודה, לשבת ללמוד וורד כי אפעם לא הגעתם לזה, צריכים את העדשות שלכם שכבר מחכות לכם שבוע בחנות, נתקעתם עם התקנת המדפסת שלא עובדת, או שנערמו לכם מסמכי בירוקרטיה לטפל --> השירות עוזר אישי מתוגבר וערוך לבצע עבורכם מה שתצטרכו.


מקווים שעזרנו ולו במעט בזמנים מאתגרים אלו. כי עכשיו זה הזמן להשקיע בעצמכם. אה והיי, לחיים לכל אלה שכמונו, היו חייבים כוס לימונדה אחריי כל זה

28 צפיות0 תגובות
bottom of page